siglă
Ghid pentru începători pentru marketingul CPA afiliat

Marketingul online în rețea este o parte integrantă a vieții noastre astăzi și toți am fost expuși marketingului online într-o formă sau într-un fel. Acest domeniu divers și dinamic al marketingului este plin de diverși jucători și părți interesate care sunt implicați în proces.

În mod obișnuit, există trei grupuri majore de părți interesate, fiind mărcile/advertiserii, agenții de marketing și consumatorii. În cadrul fiecăruia dintre aceste grupuri, există și mai multe subseturi de părți interesate și furnizori de servicii pe care le vom explora mai târziu, dar în acest ghid ne vom concentra în principal pe Afiliat și CPA Marketer.

Deveniți un agent de marketing CPA de succes (Obțineți cele mai bune oferte pentru afiliați)

Înainte de a începe să vă transformăm într-un miracol de marketing CPA, trebuie să examinăm diferite concepte cheie pentru a contribui la construirea unei baze solide, astfel încât, până când veți ajunge la final, veți fi înarmați cu informații puternice pentru a începe să vă construiți imperiul online .

Așadar, fără alte prelungiri, haideți să ne aprofundăm... dar înainte de a ajunge la lucrurile suculente, trebuie să înțelegem câteva concepte cheie

  • Marketing de rețea afiliat

Acesta este un subiect vast și există cărți întregi scrise despre acest lucru, dar, în termenii cei mai simpliști, implică trimiterea de noi clienți către un proprietar de produs (agent de publicitate) care apoi vă compensează pentru trimitere. O mare parte din acest ghid va fi dedicată multor concepte și activități implicate în a fi CPA și afiliat.

  • Marketer afiliat

Aceasta este persoana sau organizația care desfășoară diverse activități de marketing pentru a trimite clienții potențiali și potențialii clienți către un produs sau serviciu în schimbul unei taxe de recomandare (comision).

Noțiuni introductive în lumea marketingului CPA

Noțiuni introductive în lumea marketingului CPA

Când tocmai începeți în lumea marketingului CPA, probabil că veți dori să vă murdăriți puțin mâinile și să faceți singur unele dintre sarcini, astfel încât să înțelegeți ce este implicat. Dacă nu altceva, trebuie să dobândiți cunoștințe pentru cel puțin implementarea și / sau modificarea linkurilor de urmărire.

Nu uitați de analiză! Singura modalitate de măsurare a succesului este folosirea datelor. În timp ce platforma afiliată vă va urmări recomandările și conversiile, analiza site-ului dvs. vă va oferi informații detaliate despre sursele de trafic, tipurile de dispozitive (desktop vs. mobile), cât timp rămân vizitatorii pe site-ul dvs. și ce țări, regiuni și timp de zi pe care o vizitează, plus multe altele. Aceste date sunt vitale pentru optimizare, pentru a putea extrage cât mai multă valoare din fiecare clic. Una dintre cele mai bune și mai complete soluții de analiză, care este gratuită, este Google Analytics. În lumea marketingului CPA de succes, datele sunt regele!

Înscrierea la un program sau rețea de afiliere

Este timpul să vă înregistrați. Aproape toate rețelele au un scurt formular de înregistrare în care trebuie să completați câteva informații de bază. Unele rețele aprobă pe oricine și pe toată lumea la înscriere, în timp ce altele vor dori mai întâi să vă revizuiască cererea. O provocare pe care o puteți întâlni este că este posibil să vă solicite să aveți un site web înainte de a vă aproba sau ar putea dori să știe ce canale de marketing intenționați să utilizați. Dacă abia începeți și nu aveți un site etc., atunci cel mai bun lucru de făcut este să scrieți în rețea și să vă conectați cu un manager afiliat. Veți putea să vă explicați situația și, de asemenea, să începeți să construiți acea relație „de aur” și să câștigați valoare.

Comisiile de rețea CPA

Acum ne îndreptăm spre teritoriul „banilor”. La prima înscriere, majoritatea rețelelor vă vor oferi un comision CPA de bază implicit pentru fiecare ofertă pe care o promovați, iar apoi, pe baza performanței dvs., aceasta poate crește. Acum, aceasta este o parte crucială a călătoriei în care trebuie să înțelegeți că un CPA de 500 USD dintr-o rețea poate fi complet diferit de un CPA de 500 USD dintr-o altă rețea….

Nu, nu este o greșeală de greșeală, 500 de dolari s-ar putea să nu fie la fel ca alți 500 de dolari și iată de ce ...

După cum sa menționat chiar la începutul acestui ghid, am explicat că CPA înseamnă Cost pe acțiune. Acest lucru înseamnă că acțiunea necesară unei rețele pentru a câștiga suma CPA de 500 USD poate fi complet diferită de alta. De exemplu, an ofertă de tranzacționare online de la un broker poate solicita recomandărilor dvs. să facă un depozit minim de 200 USD, în timp ce al doilea necesită 400 USD pentru a vă califica pentru un comision. Este destul de clar că mai multe recomandări vor depune cei 200 USD necesari decât 400 USD.

Dar merge dincolo de asta ...

Rata de conversie

Abilitatea brokerului de a obține recomandări pentru a deveni clienți plătitori este ceea ce numim „rata de conversie”. Înțelegerea ratei de conversie este unul dintre cele mai importante considerente pe care trebuie să le țineți cont de-a lungul eforturilor dvs. de marketing.

Să luăm o clipă pentru a face un pic mai adânc aici. Rata de conversie este raportul dintre clienții potențiali care continuă să îndeplinească criteriile de „acțiune” pentru a vă califica pentru un comision CPA. Un exemplu simplu: să presupunem că trimiteți 100 de clienți potențiali la o ofertă (adică se înscriu) și 10 dintre aceștia fac o depunere (efectuați „Acțiunea” eligibilă), rata de conversie este de 10/100 = 10%. Destul de simplu!

Acum, să extindem asta mai mult. Aveți 2 rețele cu care doriți să lucrați. Rețeaua A vă oferă 500 USD atunci când clienții depun 250 USD și au o rată medie de conversie de 15%. Rețeaua B vă oferă o CPA de 1,000 USD pentru clienții care depun 250 USD, dar au un Rata de conversie de 7%..

Iată ce vă puteți aștepta să câștigați dacă trimiteți fiecărei rețele 100 de clienți potențiali.

  • Rețeaua A:

    100 de clienți potențiali @ 15% = 15 conversii X 250 USD CPA = 3,750 USD comision

  • Rețeaua B:

    100 de clienți potențiali @ 7% = 7 conversii X 500 USD CPA = 3,500 USD comision

După cum puteți vedea clar, chiar dacă Rețeaua B oferă dublul față de Rețeaua A, rata lor de conversie mai scăzută va pune mai puțini bani în buzunar. Acesta este motivul exact pentru care nu ar trebui să sari cea mai mare ofertă CPA. Acesta este, de asemenea, motivul pentru care este esențial să faceți câteva cercetări și să puneți întrebări despre rata de conversie, înainte de a vă angaja într-o rețea sau o ofertă.

Profitați de relația cu managerul afiliat pentru a obține informații despre ratele lor de conversie și care oferă cele mai bune conversii. Un lucru deosebit de important de luat în considerare despre ratele de conversie este că este o medie a tuturor clienților potențiali pe care le primesc. Unii afiliați pot aduce mai mult conduce de calitate care convertesc mult mai sus iar unele aduc calitate mai slabă. În timp, veți începe să înțelegeți calitatea traficului dvs. și să stabiliți o rată de conversie de bază pentru recomandari.

Încă o dată, începeți să construiți o relație cu managerul dvs. afiliat, astfel încât atunci când ați spart codul pentru a obține un trafic de înaltă calitate care se convertește bine, puteți solicita un CPA mai mare.

Alte considerații atunci când vă alăturați unei rețele de afiliați CPA

Am acoperit câteva dintre marile considerații, dar aici mai avem câteva de reținut:

  • Termeni de plată

    - Cât de des efectuează plăți rețeaua și care este suma minimă de plată? De asemenea, verificați ce metode / opțiuni de plată oferă și dacă există taxe implicate.

  • Garanție de marketing

    - Ce materiale de marketing, cum ar fi paginile de destinație, mailer-urile, promoțiile și multe altele, trebuie să le folosiți?

  • Platformă de urmărire

    Sunt portalul afiliaților și platforma de urmărire ușor de utilizat și oferă raportare și analize de calitate? O întrebare deosebit de importantă pe care trebuie să o puneți managerului afiliat este dacă puteți crea mai multe link-uri unice și puteți adăuga informații suplimentare la link-uri. (deși totul ar putea să nu aibă sens acum, va fi mai târziu)

  • Politica de returnare

    Realitatea este că unele dintre recomandările dvs. probabil își vor inversa plățile cu cardul de credit la un moment dat (cunoscut sub numele de chargeback). Este important să înțelegeți cum abordează rețeaua acest lucru și, prin urmare, comisionul câștigat de dvs. va fi, de asemenea, inversat sau dedus din comisioanele viitoare?

  • Politica privind cookie-urile / urmărirea

    Verificați pentru ce perioadă sunt urmărite recomandările dvs. în contul dvs. Cu unele programe și rețele, după o perioadă de să spunem 30 de zile, dacă lead-ul nu s-a convertit, lead-ul nu mai este asociat contului tău. Problema cu aceasta este că, după această perioadă, dacă transformă lead-ul, nu vei primi CPA.

În acest moment, ar trebui să aveți nișele pe care intenționați să le promovați și să vă fi înregistrat aderarea la o rețea.

terminologia rețelei cpa

  • Afiliat manager

Uneori denumit manager de cont afiliat sau manager de relații, această persoană este legătura dvs. cu rețeaua afiliată. Rolul managerului afiliat este de a construi și menține relații cu afiliații lor desemnați, inclusiv asistență cu asistență, furnizarea de conținut de marketing relevant și, în general, ajutându-vă să obțineți succes. Nu subestimați niciodată valoarea de a avea o relație solidă cu managerul dvs. afiliat, mai ales atunci când doriți să vă negociați comisioanele sau să obțineți acces la promoții premium.

  • Platforma afiliată

Platforma de afiliere, sau ceea ce multe rețele de afiliați se referă la portalul de afiliere, este software-ul și site-ul web în care sunt urmărite toate recomandările și performanța. Când vă înscrieți într-o rețea, vă creați un cont pe platforma de afiliere. Odată ce înregistrarea dvs. este aprobată, aici vă autentificați și puteți găsi ofertele pe care doriți să le promovați, materiale de marketing precum bannere, link-urile dvs. unice de recomandare, urmărirea și raportarea performanței și multe altele. Prin intermediul portalului, veți gestiona și informațiile dvs. personale, inclusiv informațiile de plată.

  • CPA Network Marketing

CPA-Marketing

CPA înseamnă cost pe acțiune și uneori cost pe achiziție. Când o recomandare îndeplinește criteriile cerute, un comision CPA este plătit comerciantului afiliat. Această acțiune ar putea fi la fel de simplă ca completarea unui formular, caz în care se plătește un comision pentru lead și mai general denumit CPL (Cost per Lead), cu toate acestea, mai frecvent comisionul este plătit atunci când recomandarea finalizează o tranzacție, cum ar fi achiziționarea unui produs, sau în lumea financiară, atunci când lead-ul efectuează o depunere în contul său de tranzacționare și începe tranzacționarea. În funcție de nișă, valorile CPA pot varia de la câțiva dolari la mii de dolari per acțiune. După cum am menționat și în centrul acestui ghid, ne vom scufunda adânc în lumea marketingului CPA.

  • Trafic web

Aceștia sunt vizitatorii pe care îi direcționați către ofertele pe care le promovați. Cu siguranță ați auzit expresia că un site web are mult trafic, ceea ce înseamnă că atrage mulți vizitatori. Când vine vorba de marketingul CPA, esența eforturilor dvs. este obținerea de trafic, care la rândul său duce la comisioane câștigate. Pentru a fi un agent de marketing CPA eficient, doriți trafic de calitate, direcționat și nu doar volum.

  • Piața țintă

Piața dvs. țintă este publicul optim căruia doriți să promovați produsele sau serviciile. Fiecare produs și serviciu are un anumit grup demografic care va consuma cel mai mult produsele. De exemplu, când vine vorba de produse legate de finanțare, piața țintă, la un nivel înalt, va fi adulții care au venit disponibil de investit. Cu cât ofertele tale sunt mai bine direcționate către piața țintă, cu atât marketingul tău va fi mai eficient și cu atât vei câștiga mai mult comision.

Este crucial să înțelegeți piața țintă pentru a transmite mesajul potrivit, la momentul potrivit, prin canalele de marketing potrivite. O mare greșeală pe care o fac mulți marketeri este să neglijeze să-și înțeleagă piața țintă și să ia atitudinea că, dacă arunci suficient noroi într-un perete, o parte din el se va lipi. Această abordare poate fi costisitoare și va oferi un randament scăzut al investiției.

  • Canale de marketing

Canalele de marketing se referă la diferitele tipuri de metode de marketing și publicitate pe care le puteți utiliza pentru a transmite un mesaj de marketing către țintă și, la rândul său, pentru a genera oferte care au ca rezultat comisioane. În lumea offline, ar putea fi vânzări directe, ziare, reviste, panouri publicitare, târguri comerciale și alte sute. În lumea online, unele dintre cele mai populare canale sunt Social media, Content Marketing și SEO (optimizare pentru motoarele de căutare), email marketing, Paid Media, blogging și multe altele. Fiecare canal de marketing implică diferiți pași și proceduri. Mai târziu în acest ghid, vom explora, la nivel înalt, unele dintre aceste canale.

deci care este diferența...?

Înainte de a pleca în călătorie, este important să clarificăm unele concepte care deseori provoacă confuzie sau neînțelegere.

Noțiuni introductive despre marketingul CPA 

Ce-este-CPA-Marketing

Acum că am acoperit câteva dintre conceptele cheie care se referă la marketingul CPA, este timpul să ne aruncăm în detalii și să învățăm cum să începem cu marketingul CPA și cum să câștigăm bani! Cel mai valoros sfat pentru a fi un agent de marketing CPA de succes este să fii organizat, metodic și orientat spre detalii.

Adevărul este că majoritatea agenților de marketing CPA nu obțin niciodată succesul la care visează și nu pentru că nu au cunoștințele sau abilitățile, ci pur și simplu pentru că depun efort pe jumătate și speră la rezultate grozave.

Ați auzit cu siguranță despre super-afiliați care au devenit multi-milionari și sunt mulți dintre ei. Succesul lor vine de la munca grea, de a face lucrurile în mod corect și de a fi îndrăzneți să deschidă noi tehnici și strategii. Celălalt ingredient cheie pentru a fi un marketer de succes este cunoașterea. Cu cât înveți și îți dezvolți mai mult cunoștințele și abilitățile, cu atât abilitatea ta va fi mai bună de a identifica oportunități, de a rezolva provocări și de a-ți optimiza eforturile.

Sunteți gata să începeți? Sa mergem…

Cum să alegi nișa CPA – (Cele mai bune oferte CPA)

Decizia asupra unui produs sau serviciu de promovat este unul dintre primii pași pe care trebuie să-i faceți. Este întotdeauna mai ușor să comercializați un produs pentru care aveți un fel de interes. Deși nu este crucial, deoarece, în calitate de specialist în internet, vă puteți aplica cunoștințele în orice domeniu, atunci când vă bucurați și cunoașteți bine nișa, face lucrurile mult mai mult plină de satisfacții.

Unele greșeli cheie pe care le fac mulți specialiști în marketing CPA este de a decide cu privire la o nișă doar pentru comisioane potențiale. Cealaltă greșeală pe care o fac mulți comercianți CPA este încercarea de a fi infamul „Jack al tuturor meseriilor”. Când începeți, alegeți 1-2 nișe, concentrați-le și stăpâniți-le, apoi vă puteți extinde. Există mii de nișe, de la produse de dietă la întâlniri online, jocuri de noroc, finanțe și tranzacționare și alte mii.

Brainstorming – Colectați idei noi

  • 1. Primul pas:

în alegerea unei nișe înseamnă să faci niște brainstorming de idei. Pentru a-ți porni eforturile, apucă o bucată de hârtie și notează câteva lucruri care te interesează sau hobby-uri pe care le-ai putea avea. Promovarea produselor care vă interesează, așa cum am spus, este întotdeauna mult mai ușoară și plăcută. Cei mai buni marketeri din lume înțeleg ce vând și acest lucru se traduce prin faptul că pot vinde publicului țintă mai eficient. Nu trebuie să fii un guru sau să știi totul, dar a avea cunoștințe solide merită greutatea în aur.

Celălalt beneficiu al alegerii unei nișe care vă interesează este că vă veți bucura să aflați mai multe despre ea pe măsură ce mergeți, așa că este un câștig pentru toate. Cu cât înveți și crești mai mult, cu atât poți vinde mai bine. Dacă alegeți o nișă în care nu aveți niciun interes, poate deveni plictisitoare și s-ar putea să vă treziți de curățare pe parcurs sau să renunțați.

Atunci când alegeți o nișă, nu vă lăsați tentați să căutați pe Google lucruri precum „cele mai bune nișe de afiliați CPA”. Odată ce ai deschis acea ușă, te vei supraîncărca cu idei sau, mai rău, te vei lăsa atras alegerea nișelor cele mai plătite. În timp ce ideea de a câștiga 500 de dolari pentru o recomandare vă va încuraja pe toți să vă gândiți că dacă puteți obține doar 10 sau 20 de „cumpărători”, va pune 5,000-10,000 USD în buzunar pe lună, este mult mai implicat. Există un adagiu care spune: „Dacă ar fi atât de ușor, toată lumea ar face-o”. După ce ați notat aproximativ 5-10 idei, este timpul să vă restrângeți lista.

  • 2. Al doilea pas:

este identificarea cât de competitivă este nișa pe care intenționați să o promovați. Aceasta nu este o sarcină ușoară și atât de multe ghiduri de marketing vă vor spune să alegeți o nișă de concurență scăzută. Nu este adevarat! În timp ce cu siguranță nu vrei fă-ți debutul de marketing CPA într-o nișă super competitivă și dominată de către marketeri cu experiență înaltă și organizații cu buzunare foarte adânci, de asemenea, nu doriți o nișă fără concurență.

Dacă nu există concurență, înseamnă probabil că nu este profitabilă și motivul pentru care atât de puțini marketeri o promovează sau foarte puțini oameni știu despre ea ar putea fi pentru că este o nișă nouă. Este posibil să încerci să promovezi un produs nou-nouț care nu are următori, dar s-ar putea să te epuizezi înainte de a vedea rezultate. Scopul tău atunci când îți alegi nișa este să găsești unul care are concurență. Când începeți cu nișa dvs., este întotdeauna util să puteți vedea ce fac concurenții și să nu reinventați roata, ci mai degrabă să inovezi și să o faci mai bine.

Probabil vă întrebați cum să determinați cât de multă concurență are o nișă, așa că iată câteva modalități rapide și ușoare de a vă oferi o indicație. Nu rămâne blocat în capcana „paraliziei analizei” în care fie te îneci în informații și apoi nu mergi înainte, fie îți zdrobești speranțele și visele și renunți.

Cum să știi – merită urmărită nișa CPA?

  • Anunțurile Google 

Deschideți Google și căutați unii dintre termenii (cuvinte cheie) evidenti pe care credeți că i-ar căuta oamenii atunci când doresc produsul dvs. posibil. Să presupunem că una dintre nișele pe care le-ați notat este „tranzacționarea valutară”. Acum, uită-te la rezultatele care apar. Doriți să căutați în mod special rezultatele în partea de sus a rezultatelor Google cu „Anunț” lângă ele. Dacă nu vedeți niciun „anunț”, mai mult ca sigur puteți elimina acea nișă din listă. Dacă nimeni nu face publicitate pentru acea nișă pe Google, este un indiciu destul de bun că nu merită timpul tău. Dar așteptați, înainte de a renunța la acea nișă, rezultatele pe care le vedeți vor fi pentru regiunea dvs. și este posibil ca Google să nu permită anunțuri pentru acea nișă în regiunea dvs., așa că vă recomandăm să verificați țările sau regiunile în care ați putea comercializa. Un alt aspect este că politicile Google ar putea să nu permită anunțuri plătite pentru acea nișă sau există restricții severe. Amintiți-vă, această tehnică este pur și simplu un test de turnesol pentru a vă ghida decizia. Dacă vezi o mulțime de reclame, ești pe calea cea bună.

  • trenduri Google -

Cu lista ta restrânsă puțin, este timpul să sapi puțin mai adânc. Google are un produs uimitor numit Google Tendinţe – https://trends.google.com/. Fără a intra în profunzime despre acest instrument, puteți căuta anumiți termeni (cuvinte cheie), iar Google vă va arăta volumul căutărilor efectuate de utilizatori pentru acei termeni de căutare care se întâlnesc cu ani în urmă. Asigurați-vă că încercați câțiva termeni de căutare diferiți pentru nișa dvs. și vedeți tendința și volumul general. Dacă vedeți un număr bun și solid de căutări care a crescut în timp, vă îndreptați în direcția corectă. Pe de altă parte, dacă vezi că volumul căutărilor a scăzut în timp, s-ar putea să intri pe o piață care se micșorează și ai putea ajunge să „înoți contra curentului”.

Există nenumărate alte instrumente și resurse pe web pentru a determina concurența și, dacă vrei cu adevărat să stăpânești arta analizei competitive, atunci să înveți cum să faci analize SWOT te poate ajuta să rafinezi oportunitățile; dar deocamdată nu vrem să ne lăsăm prins de supra-analiză.

Până acum, ar fi trebuit să vă reduceți puțin lista și să rămâneți cu o mână de nișe potențiale de promovat. În scopul acestui ghid, vom vorbi despre nișele financiare și, mai precis, despre tranzacționarea cu CFD-uri, Programe de afiliere Forex și Criptomonede. Ne vom referi pur și simplu la acestea drept „comerț online”.

Oferte CPA afiliate

Cu lista scurtă de nișe pe care intenționați să vă concentrați, este timpul să găsiți câteva oferte CPA pentru aceste nișe. Alegerea ofertelor depășește cu mult cât plătește o ofertă CPA și aici vă vom oferi cei mai importanți factori de luat în considerare.

Deci, să continuăm să folosim nișa noastră de „trading online” ca exemplu. Dacă căutați „oferte CPA valutare”, veți fi complet copleșit de numărul de oferte și veți vedea niște nebuni numere precum 800 USD-1,000 USD CPA.

Aștepta…. nu te emoționa cu totul sau vei fi aspirat în abisul de marketing.

Oferte CPA – ceea ce trebuie să știți:

  • Reputația programului/rețelei:

Nu presupuneți că, pentru că rețeaua are un site web cu aspect grozav și oferă CPA-uri profitabile, ar trebui să vă scufundați. Din păcate, unele programe de afiliere nu sunt tot ce par a fi și ultimul lucru pe care îl doriți este să le trimiteți trafic și nu vezi niciodată comisioane și nu fii plătit niciodată. Încă o dată, alcătuiți-vă o listă scurtă de rețele și programe și faceți mai întâi puțină cercetare, vizitând câteva forumuri și căutând informații și punând întrebări de la alți afiliați și agenți de marketing.

Dar…. Da, există întotdeauna un dar ... s-ar putea să primiți feedback diferit, așa că trebuie să încercați să luați feedbackul cu un „vârf de sare”. Este un fel de cumpărături pe Amazon; dacă un produs are doar 5 stele, ceva este pește, dar pe de altă parte, dacă un produs are în principal 4-5 stele și există o mână de recenzii de 1 stea, nu lăsați câteva negative să vă amâneze . Cu toate acestea, dacă un produs are doar 3 stele sau mai puțin, este timpul să ruleze în direcția opusă. Forumurile sunt un loc minunat pentru a obține alte informații valoroase despre serviciile și plățile programului. S-ar putea chiar să descoperiți numele unor buni manageri afiliați din rețea, care sunt biletul tău de aur pentru succes.

  • Marci:

Odată cu cercetarea propriu-zisă a programului/rețelei, trebuie să faceți câteva cercetări asupra mărcilor pe care le veți promova, deoarece, la fel ca în orice pe Internet, există mărci bune, rele și urâte (putrezite). Nu doriți să vă investiți timpul și banii în trimiterea de trafic către un brand care este considerat o înșelătorie. Există multe mărci de mare renume și, deși s-ar putea să nu ofere cele mai mari CPA-uri, veți avea mult mai multă liniște sufletească știind că există consecvență și veți câștiga decât să urmăriți morcovul atârnând figurativ. Nu uitați să verificați în ce regiuni sunt oferite mărcile, astfel încât să știți unde puteți și nu puteți viza.

Este posibil să fi observat că nici măcar nu ne-am concentrat încă asupra valorilor comisioanelor CPA. Motivul este că dorim să intrăm într-un parteneriat cu organizații de calitate superioară și să nu fim orbiți de CPA-urile mari! Acum că aveți o listă scurtă de programe sau rețele afiliate, este timpul să începeți să faceți conexiuni și să vă înscrieți.

Ce-este-CPA-Marketing

Generarea de trafic pentru modelul CPA

Traficul este vizitatorii pe care îi primiți pe site-ul sau ofertele dvs. Există multe, multe modalități de a genera trafic și vom vorbi la un nivel foarte înalt despre unele dintre cele mai populare. Va trebui să decideți dacă intenționați să trimiteți traficul direct pe site-urile mărcilor sau pe paginile de destinație (vânzări) sau mai întâi pe site-ul dvs. și apoi, la rândul său, traficul va face clic pe anunțuri sau linkuri de pe site-ul dvs. și va accesa mărci.

Cu toate acestea, există 5 categorii majore când vine vorba de traficul web:

  1. Organic 
  2. Social 
  3. Plătit 
  4. Referire 
  5. Direct 

Să explorăm puțin fiecare dintre acestea:

  1. Traficul ecologic 

    Acesta este traficul care vine pe site-ul dvs. de la motoarele de căutare precum Google. Atunci când construiești un site, motoarele de căutare vor indexa (găsește site-ul tău) și îl vor enumera în rezultatele lor, cu toate acestea, site-ul tău va fi îngropat în sute sau chiar mii de pagini adânc în rezultate. A ajunge la rezultatele evazive din prima pagină pe motoarele de căutare nu este o sarcină ușoară. Este nevoie de timp, bani și efort. Acest proces este cunoscut sub numele de SEO (Search Engine Optimization) despre care probabil ați auzit. Nu vom intra în profunzimile SEO, deoarece depășește cu mult scopul acestui ghid. Dacă sunteți serios să construiți o afacere viabilă și pe termen lung, care va genera cantități uriașe de trafic, atunci SEO ar trebui să facă parte din strategia dvs. . Un site bine optimizat poate produce trafic de calitate excelentă, dar va trebui să dedică o cantitate substanțială de resurse pentru a concura cu site-urile care sunt deja clasate pentru cei mai buni termeni de căutare pentru nișa ta.

  2. Social Media

    Cu siguranță nu trebuie să explicăm ce este rețelele sociale. Rețelele sociale sunt o sursă bogată de trafic, dar încă o dată va trebui să investești mult timp și efort pentru a culege roadele rețelelor sociale. Indiferent dacă alegeți Facebook, Twitter, Instagram, YouTube sau altele, există tehnici și abordări foarte specifice pentru fiecare. S-ar putea să vă întrebați de ce menționăm YouTube. YouTube este considerat o platformă de social media și este un motor de căutare... nu? Da, YouTube este considerat și un motor de căutare și este al 2-lea ca mărime după Google (da, Google deține YouTube). În fiecare zi, milioane de oameni apelează la YouTube pentru a căuta videoclipuri pe subiectele care îi interesează. Acestea fiind spuse, similar cu SEO, ar trebui să vă gândiți să adăugați YouTube la strategia dvs. de marketing.

  3. Trafic plătit

    Când începeți ca agent de marketing CPA, traficul plătit este cea mai puternică armă din arsenalul dvs. de marketing. Traficul plătit este exact așa cum sugerează și numele; cumpărați reclame pentru a face publicitate produselor pe care doriți să le promovați și site-urilor pe care cumpărați reclame, utilizatorii lor dau clic pe anunțurile dvs. și traficul vine către ofertele dvs. Una dintre cele mai bune și mai cunoscute surse de trafic plătit este Google Ads (fostul Google AdWords). Dacă ați acordat atenție când căutați pe Google, există rezultate în partea de sus a paginii cu scriere lângă ele care spune „anunț”. Ceea ce face traficul plătit atât de puternic este că îl puteți porni și dezactiva instantaneu.

    Spre deosebire de traficul organic și de pe rețelele sociale, care durează luni sau ani pentru a se acumula, puteți configura o campanie plătită pe oricare dintre miile de rețele publicitare și motoare de căutare și, în câteva ore, veți începe să vedeți vizitatori pe site-ul dvs. . Deși traficul plătit poate fi costisitor inițial, vă poate economisi mulți bani pe termen lung și vă poate crește rentabilitatea investiției. Cu capacitatea de a obține trafic atât de rapid, vă oferă posibilitatea de a testa, de a modifica și de a optimiza din mers.

    Un exemplu grozav al modului în care traficul plătit este prietenul tău este atunci când vrei să testezi o nișă și oferte. Cu trafic plătit, în câteva zile, puteți testa mai multe oferte și puteți determina care dintre ele vor funcționa pentru dvs. De fapt, chiar dacă intenționați să dezvoltați o strategie SEO sau social media, traficul plătit este un instrument excelent pentru a vă pune în direcția corectă.

    Să presupunem că doriți să mergeți pe calea SEO – derularea unei campanii plătite pe Google Ads vă va ajuta să identificați cuvintele cheie care funcționează și care nu. Pentru că SEO este o strategie pe termen lung, ultimul lucru pe care vrei să-l faci este să investești timp și bani și să aștepți 6 luni ca site-ul tău să ajungă pe pagina 1, doar pentru a descoperi că ai optimizat pentru termenii de căutare greșiți. O abordare similară poate funcționa cu reclamele Facebook pentru a vă oferi o idee despre ceea ce poate funcționa pe platformele de social media.

  4. Traficul recomandărilor 

    Numele spune totul. Traficul de recomandare vine de pe alte site-uri. Această sursă de trafic apare atunci când alte site-uri se leagă de dvs. Generarea traficului de recomandare nu este o faptă ușoară, iar site-ul dvs. va trebui să fie de înaltă calitate pentru ca alte site-uri să dorească să vă conecteze. Când site-ul dvs. devine cunoscut sau este un site autorizat (acest lucru necesită sume uriașe de timp și bani), alte site-uri web vă vor conecta în mod natural. Puteți scurtcircuita procesul abordând site-uri de top și plătindu-le pentru backlink-uri către site-ul dvs., dar site-urile de top impun prețuri mari pentru a conecta sau a cumpăra spațiu publicitar direct de la acestea.

  5. Trafic direct 

    Traficul direct este traficul care vine direct pe site-ul dvs. atunci când utilizatorii introduc adresa URL în browserul lor. Acest tip de trafic se dezvoltă numai atunci când ai un site de mulți ani și ai construit o reputație. Un exemplu în acest sens este eBay sau Amazon.

Pregătirea site-ului dvs. web 

Cotele sunt destul de bune, veți dori să aveți propriul dvs. site web, care ar trebui să conțină conținut de înaltă calitate, care să adauge valoare vizitatorilor și, la rândul său, scopul este ca aceștia să facă clic pe anunțurile și linkurile de pe site-ul dvs., care vor lua apoi le oferă ofertelor și agenților de publicitate pe care îi promovați etc.

Dacă nu sunteți gata să mergeți cu un site web complet atunci când începeți cu o nouă nișă, atunci ar trebui cel puțin să creați o singură pagină de destinație care să se vândă vizitatorilor și să-i facă să fie pompați pentru a face pasul următor. Indiferent de ruta pe care o luați, trebuie să construiți aspectul, senzația și conținutul în jurul ofertelor pe care intenționați să le promovați. Cu cât mesajul dvs. este mai concentrat, mai direcționat și mai consecvent cu oferta, cu atât va funcționa mai bine.

Astăzi, nu este nevoie să fiți dezvoltator sau designer pentru a avea un site web funcțional și plăcut. Există multe servicii de constructor de site-uri bine cunoscute, care au funcționalitate de drag and drop. Unul dintre cele mai cunoscute este Wix. Dacă nu aveți cunoștințe în acest domeniu și sunteți pregătiți să investiți niște bani, atunci puteți angaja un dezvoltator web prin unul dintre numeroasele site-uri web independente, care vă vor ghida și vor face munca grea.

Marketing vs. Publicitate

O concepție greșită obișnuită și doi termeni care sunt folosiți atât de des în mod interschimbabil sunt Marketingul și Publicitatea. Deși ați putea fi tentați să credeți că acestea sunt aceleași, ele sunt, de fapt, două discipline diferite, dar sunt puternic interconectate.

Asociația Americană de Marketing definește marketingul ca fiind procesul de identificare a nevoilor clienților și de determinare a modului cel mai bun de a satisface aceste nevoi. Pe de altă parte, publicitatea este exercițiul de promovare a unei companii și a produselor sau serviciilor acesteia prin diverse canale.

În esență, publicitatea este doar o componentă a imaginii de marketing mai mari.

Există diferite moduri în care brokerii de criptomonede ajung la piețele lor țintă. Aici sunt cateva exemple:

Marketing CPA vs. Marketing afiliat

O zonă oarecum cenușie care poate provoca confuzie atât pentru începători, cât și pentru comercianții online cu experiență este diferența dintre marketingul CPA și marketingul afiliat. În timp ce o mare parte din activitățile implicate în ambele sunt similare, există o diferență de care trebuie să fii conștient.

CPA, așa cum am spus, înseamnă Cost per Action sau uneori chiar denumit Cost per Achiziție. Marketingul CPA plătește un comision pentru o acțiune întreprinsă de recomandare, care ar putea fi la fel de simplu ca trimiterea unei adrese de e-mail, completarea unui formular sau a unui sondaj. Este posibil ca marketingul CPA să nu necesite neapărat persoana să facă o achiziție pentru ca agentul de marketing CPA să se califice pentru comision. De obicei, comisionul CPA este o plată o singură dată.

Pe de altă parte, în marketingul afiliat, acesta necesită ca potențialul client să efectueze o achiziție sau o tranzacție financiară pentru ca afiliatul să câștige un comision. Comisionul afiliat poate fi un comision CPA (o singură dată), sau o cotă de venituri sau un hibrid al celor două.

Este demn de remarcat faptul că liniile dintre marketingul CPA pur și marketingul afiliat au devenit neclare de-a lungul anilor, așa că nu vă gândiți prea mult și concentrați-vă mai degrabă asupra a ceea ce trebuie să faceți pentru a câștiga comisioane.

Program de afiliere vs. rețea de afiliere vs. rețea CPA 

Acesta este un alt domeniu în care lucrurile au devenit neclare de-a lungul anilor, dar să explorăm lucrurile pentru a crea mai multă claritate.

Un program afiliat este de obicei deținut și administrat de un brand care dorește să-și promoveze propriile produse și soluții. Nu oferă produse sau soluții de la concurenți sau din afara nișei lor.

O rețea de afiliați este ca o „piață” de produse de la mai multe mărci și agenți de publicitate. Rețeaua facilitează procesul dintre agenții de marketing afiliați și ofertele mărcilor/advertiserilor. Rețeaua de afiliați gestionează procesele cu afiliații, oferă platforma relevantă de urmărire și raportare a recomandărilor, furnizează garanția de marketing, plătește comisioane și multe altele. Procesul este complet fără întreruperi pentru consumatorul potențial. O rețea afiliată este de obicei o companie independentă față de mărcile și produsele pe care le reprezintă și chiar are oferte pentru mai multe mărci/advertiseri concurenți. Rețeaua de afiliați poate oferi diverse modele de comisioane, după cum este descris mai sus, și oferte CPA.

O rețea CPA este similară rețelei afiliate, dar oferă doar oferte de tip CPA.

E timpul să se întâmple

Până acum, ar trebui să aveți cunoștințe minunate pentru a începe să faceți lucrurile să se întâmple. În lumea marketingului afiliat și CPA, marketerii de succes sunt cei care formulează un plan și iau măsuri. Prea mulți comercianți online au idei și ambiții grozave, dar atunci când vine vorba de a depune eforturi, pur și simplu nu dau curs, ceea ce la rândul său nu duce la comisioane câștigate și își abandonează obiectivele și visele. Nu trebuie să petreceți săptămâni făcând cercetări și nu aveți nevoie de site-ul web perfect pentru a pune mingea în mișcare. Începeți și apoi puteți modifica, optimiza și lustrui în timp ce învățați și câștigați niște comisioane.

Dacă sunteți gata începe să câștigi și să înveți, atunci Algo-Afiliații ar trebui să fie în partea de sus a listei dvs. Algo-Affiliates este un CPA foarte concentrat și profesionist Rețea afiliată care oferă o selecție de nișe bine plătite. Au o platformă excepțional de intuitivă, care vă oferă acces la toate instrumentele de care aveți nevoie. Gama lor extinsă de materiale de marketing și canale, disponibile în multe limbi pentru a ajunge pe piețele globale, au fost toate optimizate perfect pentru a oferi conversii excepționale și pentru a pune mai multe comisioane în buzunar. Echipa lor de manageri afiliați cu experiență este de ajutor, prietenos și informat. Aceasta este o rețea CPA pe care fiecare marketer ar trebui să ia în considerare.