CPA Affiljat Offerti Gwida tal-Marketing

Il-marketing tan-Netwerk onlajn huwa parti integrali minn ħajjitna llum u lkoll ġejna esposti għall-marketing onlajn b'xi forma jew mod. Dan il-qasam divers u dinamiku tal-marketing huwa mimli b'diversi atturi u partijiet interessati li huma involuti fil-proċess.

Tipikament hemm tliet gruppi ewlenin ta’ partijiet interessati, li huma l-marki/min jirreklama, il-kummerċjanti u l-konsumaturi. F'kull wieħed minn dawn il-gruppi, hemm saħansitra aktar sottogruppi ta' partijiet interessati u fornituri ta' servizzi li se nesploraw aktar 'il quddiem, iżda f'din il-gwida, se niffukaw prinċipalment fuq il- Affiljat u CPA Marketer.

Issir Negozjant tas-CPA b'suċċess (Ikseb l-aqwa offerti ta' affiljat)

Qabel ma nibdew nittrasformawk fi prodott tal-kummerċjalizzazzjoni tas-CPA, għandna bżonn neżaminaw diversi kunċetti ewlenin biex ngħinu nibnu pedament solidu, sabiex sa meta tasal fl-aħħar, tkun armat b’informazzjoni qawwija biex tibda tibni l-imperu online tiegħek .

Mela, mingħajr aktar dewmien, ejja ngħaddu... iżda qabel ma naslu għall-għalf mmerraq, irridu nifhmu xi kunċetti ewlenin

  • Affiljat Network Marketing

Dan huwa suġġett vast u hemm kotba sħaħ miktuba dwar dan, iżda fl-iktar termini simplistiċi, jinvolvi li tirreferi klijenti ġodda lil sid ta 'prodott (min jirreklama) li mbagħad jikkumpensak għar-riferiment. Ħafna minn din il-gwida se tkun iddedikata għal ħafna mill-kunċetti u l-attivitajiet involuti biex tkun CPA u affiljat marketer.

  • Negozjant Affiljat

Din hija l-persuna jew l-organizzazzjoni li twettaq diversi attivitajiet ta ’kummerċjalizzazzjoni sabiex tirreferi l-klijenti ewlenin u potenzjali għal prodott jew servizz bi ħlas ta’ riferiment (kummissjoni).

Nibdew fid-dinja tas-CPA Marketing

Nibdew fid-dinja tas-CPA Marketing

Meta tkun għadek kemm bdejt fid-dinja tal-marketing tas-CPA, probabbilment tkun trid tagħmel idejk ftit maħmuġ u tagħmel xi wħud mill-kompiti int stess sabiex tifhem x'inhu involut. Jekk xejn, trid tikseb l-għarfien biex mill-inqas timplimenta u / jew tibdel il-links tat-traċċar tiegħek.

Tinsiex l-analitiċi! L-uniku mod biex jitkejjel is-suċċess huwa bid-dejta. Filwaqt li l-pjattaforma affiljata tkun qed issegwi r-referenzi u l-konverżjonijiet tiegħek, l-analitiċi tal-websajt tiegħek jagħtuk għarfien profond dwar is-sorsi tat-traffiku, it-tipi ta 'apparat (desktop vs. mobbli), kemm idumu l-viżitaturi fis-sit tiegħek u liema pajjiżi, reġjuni u ħin tal-ġurnata li jżuru, flimkien ma 'ħafna aktar. Din id-dejta hija vitali għall-ottimizzazzjoni sabiex tagħfas kemm jista 'jkun valur minn kull klikk. Waħda mill-aħjar u l-aktar soluzzjonijiet analitiċi komprensivi, li hija bla ħlas, hija Google Analytics. Fid-dinja tal-kummerċjalizzazzjoni b'suċċess tas-CPA, id-dejta hija s-sultan!

Tingħaqad ma 'Programm jew Netwerk ta' Affiljat

Wasal iż-żmien li tirreġistra. Kważi n-netwerks kollha għandhom formola qasira ta ’reġistrazzjoni fejn għandek bżonn timla xi informazzjoni bażika. Xi netwerks japprovaw lil kulħadd u lil kulħadd meta jiffirmaw, filwaqt li oħrajn ikunu jridu jirrevedu l-applikazzjoni tiegħek l-ewwel. Sfida waħda li tista 'tolqot hija li jistgħu jeħtieġu li jkollok websajt qabel ma tapprova jew inkella jistgħu jkunu jridu jkunu jafu liema kanali ta' kummerċ qed tippjana li tuża. Jekk għadek tibda u m'għandekx sit eċċ, allura l-aħjar ħaġa li għandek tagħmel hu li tikteb man-netwerk u tikkonnettja ma 'maniġer affiljat. Int tkun tista 'tispjega s-sitwazzjoni tiegħek u tibda wkoll tibni dik ir-relazzjoni "deheb" u takkwista valur.

Kummissjonijiet tan-Netwerk tas-CPA

Issa qed nidħlu fit-territorju tal- "flus". Meta tiffirma l-ewwel, ħafna netwerks joffrulek kummissjoni CPA bażi default għal kull offerta li tippromwovi, u mbagħad, abbażi tal-prestazzjoni tiegħek, din tista 'tiżdied. Issa, din hija parti kruċjali tal-vjaġġ fejn trid tifhem li CPA ta '$ 500 minn netwerk wieħed, jista' jkun kompletament differenti għal CPA ta '$ 500 minn netwerk ieħor ....

Le, mhuwiex typo, $ 500 jista 'ma jkunx l-istess bħal $ 500 ieħor, u hawn hu għaliex ...

Kif issemma fil-bidu nett ta’ din il-gwida, spjegajna li CPA tirreferi għal Cost per Action. Dan ifisser li l-azzjoni meħtieġa f'netwerk wieħed biex jaqilgħu is-CPA ta '$ 500 tagħhom tista' tkun kompletament differenti minn ieħor. Per eżempju, an offerta ta' kummerċ onlajn minn sensar wieħed jista 'jeħtieġ li r-referenzi tiegħek jagħmlu depożitu minimu ta' $200, filwaqt li t-tieni wieħed jeħtieġ $400 biex tikkwalifika għal kummissjoni. Huwa pjuttost ċar li aktar referenzi se jiddepożitaw il-$200 meħtieġa milli $400.

Imma tmur lil hinn minn dan ...

Rata ta 'Konverżjoni

Il-ħila tas-sensar li jikseb referenzi biex isiru klijenti li jħallsu hija dik li nsejħu "rata ta 'konverżjoni". Li tifhem ir-rata ta 'konverżjoni hija waħda mill-aktar kunsiderazzjonijiet importanti li għandek bżonn iżżomm f'moħħok matul l-isforzi tal-kummerċ tiegħek.

Ejja nieħdu mument biex inħaffer ftit iktar fil-fond hawn. Ir-rata ta 'konverżjoni hija l-proporzjon ta' klijenti li jkomplu jissodisfaw il-kriterji ta '"azzjoni" biex jikkwalifikawk għal kummissjoni CPA. Eżempju sempliċi: Ejja ngħidu li tibgħat 100 ċomb għal offerta (jiġifieri jiffirmaw) u 10 minn dawn jagħmlu depożitu (iwettqu l- "Azzjoni" li tikkwalifika), ir-rata ta 'konverżjoni hija 10/100 = 10%. Sempliċi biżżejjed!

Issa, ejja testendi dan aktar. Għandek 2 netwerks li trid taħdem magħhom. Netwerk A qed joffrilek $500 meta l-klijenti jiddepożitaw $250 u għandhom rata ta 'konverżjoni medja ta' 15%. Netwerk B qed joffrilek $1,000 CPA għal klijenti li jiddepożitaw $250, iżda għandhom Rata ta 'konverżjoni ta' 7%..

Hawn hu dak li tista 'tistenna li taqla' jekk tibgħat lil kull netwerk 100 ċomb.

  • Netwerk A:

    100 twassal @ 15% = 15-il konverżjoni X $250 CPA = $3,750 kummissjoni

  • Netwerk B:

    100 twassal @ 7% = 7-il konverżjoni X $500 CPA = $3,500 kummissjoni

Kif tistgħu taraw b'mod ċar, minkejja li n-Netwerk B joffri d-doppju ta' dak tan-Netwerk A, ir-rata ta' konverżjoni ifqar tagħhom se tpoġġi inqas flus fil-but tiegħek. Din hija r-raġuni eżatta għaliex m'għandekx taqbeż biss l-akbar offerta tas-CPA. Dan huwa wkoll għaliex huwa kruċjali li tagħmel xi riċerka u tistaqsi mistoqsijiet dwar ir-rata ta 'konverżjoni, qabel ma timpenja ruħha għal netwerk jew offerta.

Sfrutta r-relazzjoni mal-maniġer tal-affiljat biex tikseb għarfien dwar ir-rati ta 'konverżjoni tagħhom u liema offerti jikkonvertu l-aħjar. Ħaġa partikolarment importanti li għandek tikkonsidra dwar ir-rati ta 'konverżjoni hija li hija medja tal-leas kollha li jirċievu. Xi affiljati jistgħu jġibu ogħla twassal kwalità li jikkonvertu ħafna ogħla u xi wħud iġibu kwalità ifqar. Maż-żmien, tibda tifhem il-kwalità tat-traffiku tiegħek u tistabbilixxi rata ta 'konverżjoni bażi għar-referenzi tiegħek.

Għal darb'oħra, ibda tibni relazzjoni mal-maniġer affiljat tiegħek, allura meta tkun qbadt il-kodiċi biex ikollok traffiku ta 'kwalità għolja li jikkonverti tajjeb, tista' mbagħad titlob CPA ogħla.

Konsiderazzjonijiet Oħra Meta Tgħaqqad Netwerk Affiljat CPA

Aħna koprejna ftit mill-konsiderazzjonijiet il-kbar, imma hawn ftit aktar biex iżżomm f'moħħok:

  • Termini ta 'ħlas

    - Kemm-il darba n-netwerk jagħmel pagamenti u x'inhu l-ammont minimu ta 'pagament? Iċċekkja wkoll liema metodi / għażliet ta 'ħlas joffru u jekk hemmx xi miżati involuti.

  • Marketing Kollaterali

    - Liema materjal ta 'kummerċjalizzazzjoni bħal inżul paġni, dawk li jibagħtu l-posta, promozzjonijiet u aktar għandhom għalik biex tużahom?

  • Pjattaforma ta 'Traċċar

    Il-portal tal-affiljat u l-pjattaforma ta’ traċċar huma faċli biex jintużaw u joffru rappurtar u analiżi ta’ kwalità? Mistoqsija speċjalment importanti li tistaqsi lill-maniġer tal-affiljat hija jekk tistax toħloq links uniċi multipli u tehmeż informazzjoni addizzjonali mal-links. (filwaqt li dan jista' mhux kollu jagħmel sens bħalissa, aktar tard)

  • Politika ta 'Chargeback

    Ir-realtà hija li xi wħud mir-referenzi tiegħek probabbilment se jreġġgħu lura l-pagamenti tagħhom bil-karta ta 'kreditu f'xi punt (magħruf bħala chargeback). Huwa importanti li tifhem kif in-netwerk jittratta dan u għalhekk, il-kummissjoni li taqla’ minnek se titreġġa’ lura jew titnaqqas ukoll minn kummissjonijiet futuri?

  • Cookie / Politika ta 'Traċċar

    Iċċekkja biex tara għal liema perjodu r-referenzi tiegħek jiġu ssorveljati fil-kont tiegħek. B'xi programmi u netwerks, wara perjodu ta' ejja ngħidu 30 jum, jekk iċ-ċomb ma jkunx ikkonvertit, iċ-ċomb m'għadux assoċjat mal-kont tiegħek. Il-problema ma 'dan hija li wara dak il-perjodu jekk jikkonvertu ċ-ċomb, inti mhux se tikseb is-CPA.

F'dan il-punt, għandu jkollok in-niċeċ li qed tippjana li tippromwovi u rreġistrajt ingħaqad ma 'netwerk.

terminoloġija tan-netwerk cpa

  • Manager Affiljat

Kultant imsejjaħ maniġer tal-kont affiljat jew maniġer tar-relazzjoni, din il-persuna hija l-kollegament tiegħek man-netwerk affiljat. Ir-rwol tal-maniġer tal-affiljat huwa li jibni u jżomm relazzjonijiet mal-affiljati assenjati tagħhom, inkluż li jgħin bl-appoġġ, jipprovdi kontenut ta 'kummerċjalizzazzjoni rilevanti u b'mod ġenerali, jgħinek tikseb suċċess. Qatt ma tissottovaluta l-valur li jkollok relazzjoni soda mal-maniġer affiljat tiegħek, speċjalment meta tkun trid tinnegozja l-kummissjonijiet tiegħek jew tikseb aċċess għal promozzjonijiet premium.

  • Pjattaforma ta 'Affiljat

Il-pjattaforma affiljata, jew dak li ħafna netwerks affiljati jirreferu għalih bħala l-portal affiljat, huwa s-softwer u l-websajt fejn ir-referenzi u l-prestazzjoni kollha huma ssorveljati. Meta tiffirma ma 'netwerk, tkun qed toħloq kont lilek innifsek fuq il-pjattaforma tal-affiljat. Ladarba r-reġistrazzjoni tiegħek tkun approvata, dan huwa fejn tidħol u tista 'ssib l-offerti li trid tippromwovi, tqegħid fis-suq ta' materjali bħal banners, il-links ta 'riferiment uniċi tiegħek, traċċar u rappurtar tal-prestazzjoni, u ħafna aktar. Permezz tal-portal, int se tmexxi wkoll l-informazzjoni personali tiegħek inkluż informazzjoni dwar il-ħlas.

  • CPA Network Marketing

CPA-Marketing

CPA tirreferi għal Spiża għal kull Azzjoni u kultant Kost għal kull Akkwist. Meta referenza tissodisfa l-kriterji meħtieġa, kummissjoni CPA titħallas lill-negozjant affiljat. Din l-azzjoni tista 'tkun sempliċi daqs li timla formola, f'liema każ titħallas kummissjoni għall-ċomb u b'mod aktar ġenerali imsejħa CPL (Cost per Lead), madankollu, aktar komunement il-kummissjoni titħallas meta r-referenza tlesti tranżazzjoni, bħal xiri ta 'prodott, jew fid-dinja tal-finanzi meta ċ-ċomb jagħmel depożitu fil-kont kummerċjali tagħhom u jibda jinnegozja. Skont in-niċċa, il-valuri tas-CPA jistgħu jvarjaw kullimkien minn ftit dollari għal eluf ta 'dollari għal kull azzjoni. Kif issemma, u l-fokus ta 'din il-gwida, se nidħlu fil-fond fid-dinja tal-marketing tas-CPA.

  • Traffiku tal-Web

Dawn huma l-viżitaturi li tidderieġi għall-offerti li qed tippromwovi. Żgur li smajt l-espressjoni li websajt għandha ħafna traffiku, li jfisser li ġġib ħafna viżitaturi. Meta niġu għall-marketing tas-CPA, il-ħajja ta 'l-isforzi tiegħek qed tieħu traffiku li mbagħad jirriżulta f'kummissjonijiet miksuba. Biex tkun negozjant effettiv tas-CPA, trid traffiku ta 'kwalità, immirat u mhux biss volum.

  • Suq fil-Mira

Is-suq fil-mira tiegħek huwa l-udjenza ottimali li trid tippromwovi l-prodotti jew is-servizzi għalihom. Kull prodott u servizz għandu demografija speċifika li se tikkonsma l-prodotti l-aktar. Pereżempju, fejn jidħlu prodotti relatati mal-finanzi, is-suq fil-mira tiegħek, fuq livell għoli, se jkunu adulti li għandhom dħul disponibbli biex jinvestu. Iktar ma jkunu mmirati aħjar l-offerti tiegħek għas-suq fil-mira, iktar ikun effettiv il-marketing tiegħek u aktar se taqla' kummissjoni.

Huwa kruċjali li tifhem is-suq fil-mira tiegħek sabiex twassal il-messaġġ it-tajjeb, fil-ħin it-tajjeb, permezz tal-kanali tal-kummerċjalizzazzjoni t-tajbin. Żball kbir li jagħmlu ħafna negozjaturi huwa li jittraskuraw li jifhmu s-suq fil-mira tagħhom u jieħdu l-attitudni li jekk tarmi biżżejjed tajn fuq ħajt, xi wħud minnu se jeħel. Dan l-approċċ jista' jiswa ħafna flus u se jwassal għal ROI fqir.

  • Kanali tas-Suq

Il-kanali tal-kummerċjalizzazzjoni jirreferu għad-diversi tipi ta 'metodi ta' kummerċjalizzazzjoni u reklamar li tista 'tuża biex twassal messaġġ ta' kummerċjalizzazzjoni lill-mira u mbagħad, tiġġenera ftehimiet li jirriżultaw f'kummissjonijiet. Fid-dinja offline, jista 'jkun bejgħ dirett, gazzetti, rivisti, billboards, wirjiet kummerċjali u mijiet aktar. Fid-dinja online, uħud mill-kanali l-aktar popolari huma l-midja soċjali, Content Marketing u SEO (search engine optimization), email marketing, Paid Media, blogging u ħafna aktar. Kull kanal ta 'kummerċjalizzazzjoni jinvolvi diversi passi u proċeduri. Aktar tard f'din il-gwida, se nesploraw, fuq livell għoli, xi wħud minn dawn il-kanali.

allura X'inhi d-Differenza...?

Qabel ma nitilqu għall-vjaġġ tagħna, huwa importanti li niċċaraw xi kunċetti li spiss jikkawżaw konfużjoni jew nuqqas ta 'ftehim.

Nibdew bil-Marketing tas-CPA 

X'inhu-CPA-Marketing

Issa li koprejna xi wħud mill-kunċetti ewlenin li għandhom x'jaqsmu mal-marketing tas-CPA, wasal iż-żmien li ngħaddu fl-ispeċifiċitajiet u nitgħallmu kif tibda bil-marketing tas-CPA tiegħek u kif taqla' l-flus kbar! L-aktar pariri siewja biex tkun negozjant tas-CPA ta 'suċċess huwa li tkun organizzata, metodika u orjentata lejn id-dettall.

Il-fatt hu li l-biċċa l-kbira tal-kummerċjanti tas-CPA qatt ma jiksbu s-suċċess li joħolmu bih, u mhux għax ma għandhomx l-għarfien jew il-kapaċitajiet, iżda sempliċement għax jagħmlu nofs sforz u jittamaw għal riżultati kbar.

Żgur li smajt dwar super affiljati li saru multi-miljunarji, u hemm ħafna minnhom. Is-suċċess tagħhom ġej minn xogħol iebes, billi jagħmlu l-affarijiet bil-mod it-tajjeb u jkunu kuraġġużi biex jagħtu bidu għal tekniki u strateġiji ġodda. L-ingredjent ewlieni l-ieħor biex tkun negozjant ta 'suċċess huwa l-għarfien. Iktar ma titgħallem u tkabbar l-għarfien u l-ħiliet tiegħek, aħjar tkun il-ħila tiegħek li tidentifika opportunitajiet, issolvi sfidi u tottimizza l-isforzi tiegħek.

Lest biex tibda? Tlaqna…

Kif tagħżel is-CPA Niche – (L-aqwa offerti tas-CPA)

Li tiddeċiedi fuq prodott jew servizz li tippromwovi huwa wieħed mill-ewwel passi li għandek bżonn tieħu. Dejjem huwa aktar faċli li tqiegħed fis-suq prodott li għandek xi tip ta 'interess fih. Filwaqt li mhuwiex kruċjali, għax bħala negozjant tal-internet tas-sengħa tista' tapplika l-għarfien tiegħek għal kwalunkwe qasam, meta tgawdi u tkun taf in-niċċa sew, tagħmel l-affarijiet ferm aktar ta ’sodisfazzjon.

Xi żbalji ewlenin li jagħmlu ħafna kummerċjanti tas-CPA huma li jiddeċiedu dwar niċċa purament fuq kummissjonijiet potenzjali. L-iżball l-ieħor li jagħmlu ħafna kummerċjanti tas-CPA huwa li jipprova jkun l-infami "Jack tal-kummerċ kollu". Meta tkun qed tibda, agħżel 1-2 niċeċ, iffoka u kaptan dawn, allura tista 'tespandi. Hemm eluf ta 'niċeċ, minn prodotti tad-dieta għal dating onlajn, logħob tal-azzard, finanzi u kummerċ, u eluf oħra.

Brainstorming – Iġbor ideat ġodda

  • 1. L-ewwel pass:

fl-għażla ta 'niċċa huwa li tagħmel xi brainstorming ta' ideat. Biex tibda l-isforzi tiegħek, aqbad biċċa karta u ikteb xi affarijiet li jinteressawk jew passatempi li jista' jkollok. Il-promozzjoni ta' prodotti li jinteressawk, kif għidna, dejjem hija ħafna aktar faċli u pjaċevoli. L-aqwa negozjaturi fid-dinja jifhmu dak li qed ibigħu u dan jissarraf f’li jkunu jistgħu jbigħu lill-udjenza fil-mira tagħhom b’mod aktar effettiv. M'għandekx għalfejn tkun guru jew tkun taf kollox, imma li jkollok għarfien sod jiswa l-piż tiegħu fid-deheb.

Il-benefiċċju l-ieħor li tagħżel niċċa li tinteressak huwa li tieħu pjaċir titgħallem aktar dwarha hekk kif tmur flimkien, għalhekk hija win-win. Iktar ma titgħallem u tikber, aħjar tista’ tbigħ. Jekk tagħżel niċċa li m'għandekx interess fiha, tista 'ssir tedjanti u tista' ssib ruħek taqta' kantunieri tul it-triq jew iċedi qalbek.

Meta tagħżel niċċa, titħajjarx tagħmel Google affarijiet bħal "l-aħjar niċeċ affiljat CPA”. Ladarba tiftaħ dak il-bieb, int se tgħabbi żżejjed b'ideat jew agħar minn hekk, tinġibed fih tagħżel l-ogħla niċeċ li jħallsu. Filwaqt li l-idea li taqla '$ 500 għal riferiment se tpoġġik ilkoll ippumpjat taħseb jekk tista' biss tikseb 10 jew 20 "xerrej" se tpoġġi $ 5,000- $ 10,000 fil-but tiegħek fix-xahar, hemm ħafna aktar involut. Hemm qawl li jgħid: “kieku daqshekk faċli, kulħadd ikun qed jagħmel dan”. Ladarba tkun ktibt madwar 5-10 ideat, wasal iż-żmien li tnaqqas il-lista tiegħek.

  • 2. It-Tieni Pass:

qed tidentifika kemm hi kompetittiva n-niċċa li qed tippjana li tippromwovi. Din mhix biċċa xogħol faċli u tant gwidi tal-kummerċjalizzazzjoni hemmhekk jgħidulek biex tagħżel niċċa ta 'kompetizzjoni baxxa. Dan mhux veru! Filwaqt li żgur ma tridx tagħmel id-debutt tiegħek fis-suq tas-CPA f'niċċa li hija super kompetittiva u dominata minn negozjaturi b'esperjenza kbira u organizzazzjonijiet bi bwiet super deep, inti wkoll ma tridx niċċa mingħajr kompetizzjoni.

Jekk ma jkunx hemm kompetizzjoni, dan probabbilment ifisser li mhix profittabbli u r-raġuni għaliex daqshekk ftit negozjanti qed jippromwovuha jew ftit nies jafu biha tista 'tkun minħabba li hija niċċa ġdida. Jipprova jippromwovi prodott ġdid fjamant li ma jkollux li ġej huwa possibbli, iżda tista 'taħraq lilek innifsek qabel ma tara r-riżultati. L-għan tiegħek meta tagħżel in-niċċa tiegħek huwa li ssib waħda li għandha xi kompetizzjoni. Meta tibda min-niċċa tiegħek, dejjem ikun utli li tkun tista' tara x'qed jagħmlu l-kompetituri u mhux tivvinta mill-ġdid ir-rota, iżda pjuttost tinnova u tagħmel dan aħjar.

Probabbilment qed tistaqsi kif tiddetermina kemm kompetizzjoni għandha niċċa, għalhekk hawn ftit modi rapidi u faċli biex jagħtuk indikazzjoni. Twaħħalx fin-nassa tal-“paraliżi tal-analiżi” fejn jew tegħreq lilek innifsek fl-informazzjoni u mbagħad ma timxix 'il quddiem, jew tfarrak it-tamiet u l-ħolm tiegħek u ċċedi.

Kif tkun taf - in-niċċa tas-CPA se tkun ta 'min issegwi?

  • Reklami Google 

Iftaħ Google u agħmel tfittxija għal xi wħud mit-termini ovvji (kliem prinċipali) li taħseb li n-nies ifittxu meta jkunu jridu l-prodott possibbli tiegħek. Ejja ngħidu li waħda min-niċeċ li ktibt hija "forex trading". Issa, ħares lejn ir-riżultati li joħorġu. Trid tfittex speċifikament ir-riżultati fil-quċċata tar-riżultati ta 'Google b'"Ad" ħdejhom. Jekk ma tara l-ebda "Reklami" inti tista 'aktar probabbli tobrox dik in-niċċa mil-lista tiegħek. Jekk ħadd ma jirreklama dik in-niċċa fuq Google, hija indikazzjoni pjuttost tajba li ma jaqbillekx il-ħin tiegħek. Imma stenna, qabel ma tagħti qalbek f'dik in-niċċa, ir-riżultati li tara se jkunu għar-reġjun tiegħek u Google jista' ma jippermettix reklami għal dik in-niċċa fir-reġjun tiegħek, għalhekk tista' tkun trid tiċċekkja għal pajjiżi jew reġjuni fejn tista' tikkummerċjalizza. Il-konsiderazzjoni l-oħra hija li l-politiki tal-Google jistgħu ma jippermettux reklami mħallsa għal dik in-niċċa jew hemm restrizzjonijiet kbar. Ftakar, din it-teknika hija sempliċiment test litmus biex jiggwida d-deċiżjoni tiegħek. Jekk tara ħafna reklami, qiegħed fit-triq it-tajba.

  • Google Trends -

Bil-lista tiegħek imdejqa ftit, wasal iż-żmien li tħaffer ftit aktar fil-fond. Google għandha prodott aqwa imsejjaħ Google xejriet – https://trends.google.com/. Mingħajr ma tidħol fil-fond dwar din l-għodda, tista’ tfittex xi termini (kliem ewlieni) u Google jurik il-volum ta’ tfittxijiet mill-utenti għal dawk it-termini ta’ tfittxija li jmorru lura s-snin. Kun żgur li tipprova ftit termini ta 'tfittxija differenti għan-niche tiegħek u ara t-tendenza ġenerali u l-volum. Jekk tara numru tajjeb u sod ta’ tfittxijiet li żdied maż-żmien, qed timxi fid-direzzjoni t-tajba. Min-naħa l-oħra, jekk tara li l-volum tat-tiftix kien qed jonqos maż-żmien, tista’ tkun qed tidħol f’suq li qed jiċkien u tista’ tispiċċa “jgħum kontra l-marea”.

Hemm għodod u riżorsi oħra bla tmiem fuq il-web biex tiddetermina l-kompetizzjoni, u jekk int verament trid tikkontrolla l-arti tal-analiżi kompetittiva, allura titgħallem kif tagħmel analiżi SWOT tista 'tgħinek tirfina l-opportunitajiet; iżda għalissa, ma rridux inqabdu b'analiżi żejda.

Sa issa, inti għandek tnaqqas il-lista tiegħek ftit u titħalla b'numru żgħir ta 'niċeċ potenzjali biex tippromwovi. Għall-finijiet ta 'din il-gwida, se nitkellmu dwar niċeċ finanzjarji u aktar speċifikament CFD Trading, Programmi ta 'affiljat Forex u Kriptomuniti. Aħna sempliċiment nirreferu għal dawn bħala "kummerċ onlajn".

Affiljat CPA Offerti

Bil-lista qasira tiegħek ta 'niċeċ li qed tippjana li tiffoka fuqhom, wasal iż-żmien li ssib xi offerti ta' CPA għal dawn in-niċeċ. L-offerti tal-ġbir imorru lil hinn minn kemm tħallas kummissjoni CPA offerta u hawn se nagħtuk l-iktar fatturi importanti li għandek tikkunsidra.

Allura, ejja nkomplu nużaw in-niċċa tagħna tal-“kummerċ onlajn” bħala eżempju. Jekk tagħmel tfittxija għal "forex CPA offerti", inti tkun kompletament megħlub bin-numru ta 'offerti hemmhekk u inti se tara xi crazy numri bħal $ 800- $ 1,000 CPA.

Stenna .... tinkwetax kollox jew inkella tkun miġbud fl-abbiss tas-suq.

CPA joffri - dak li għandek tkun taf:

  • Reputazzjoni tal-Programm/Netwerk:

M'għandekx tassumi biss minħabba li n-netwerk għandu websajt li tħares friska u joffru CPAs qligħ, li għandek biss tgħaddas pulzieri Sfortunatament, xi programmi ta 'affiljat mhumiex kollha jidhru li huma u l-aħħar ħaġa li trid hija li tibgħatilhom traffiku u qatt ma tara xi kummissjonijiet u qatt ma titħallas. Għal darb'oħra, agħmel lilek innifsek lista qasira ta 'netwerks u programmi u agħmel ftit riċerka l-ewwel billi żżur xi fora u tfittex informazzjoni u tistaqsi mistoqsijiet minn affiljati u negozjaturi oħra.

Imma .... Iva, dejjem hemm imma ... jista 'jkollok rispons li jvarja, allura trid tipprova tieħu r-rispons b' "niskata melħ". Huwa simili għal xiri fuq l-Amazon; jekk prodott għandu klassifikazzjonijiet ta '5 stilel biss, xi ħaġa hija ħut, imma fuq in-naħa l-oħra, jekk prodott għandu prinċipalment klassifikazzjonijiet ta' 4-5 stilel u hemm numru żgħir ta 'reviżjonijiet ta' 1 stilel, tħallix li l-ftit negattivi jpoġġuk . Madankollu, jekk prodott għandu biss 3 stilel jew inqas, wasal iż-żmien li jiġri fid-direzzjoni opposta. Il-fora huma post tajjeb ħafna biex ikollok għarfien siewi ieħor dwar is-servizz u l-ħlasijiet tal-programm. Tista 'saħansitra tikxef l-isem ta' xi maniġers affiljati tajbin fin-netwerk li huma l-biljett tad-deheb tiegħek għas-suċċess.

  • Marki:

Flimkien mar-riċerka attwali tal-programm/netwerk, trid tagħmel xi riċerka dwar il-marki li se tkun qed tippromwovi, għax bħal kull ħaġa fuq l-Internet, hemm marki tajbin, ħżiena u ikrah (immuffati). Ma tridx tinvesti l-ħin u l-flus tiegħek biex tibgħat traffiku lil marka li titqies bħala scam. Hemm ħafna marki ta 'fama kbira, u filwaqt li jistgħu ma joffrux l-ogħla CPAs, ser ikollok aktar serħan tal-moħħ li tkun taf li hemm konsistenza u taqla', milli tiġri l-karrotta dangling figurattiva. Tinsiex tiċċekkja f'liema reġjuni huma offruti l-marki, sabiex tkun taf fejn tista' u ma tistax timmira.

Forsi indunajt, għadna lanqas biss iffukajna fuq il-valuri tal-kummissjoni CPA. Ir-raġuni hi li rridu nidħlu fi sħubija ma 'organizzazzjonijiet ta' l-aqwa kwalità u ma nkunux blinded minn CPAs kbar ta 'bling! Issa li għandek lista qasira ta 'programmi jew netwerks affiljati, wasal iż-żmien li tibda tagħmel konnessjonijiet u tiffirma.

X'inhu-CPA-Marketing

Ġenerazzjoni tat-Traffiku għall-Mudell tas-CPA

It-traffiku huwa l-viżitaturi li tirċievi fis-sit jew l-offerti tiegħek. Hemm ħafna, ħafna modi kif niġġeneraw it-traffiku u se nitkellmu fuq livell għoli ħafna dwar uħud mill-aktar popolari. Ikollok bżonn tiddeċiedi jekk tippjanax li tibgħat it-traffiku direttament lejn il-websajts tal-marki jew il-paġni tal-inżul (bejgħ) jew l-ewwel lejn il-websajt tiegħek u mbagħad, imbagħad, it-traffiku ikklikkja fuq reklami jew links fuq is-sit tiegħek u jmur fil- marki.

Ma 'dak kollu li ntqal, hemm 5 kategoriji ewlenin meta niġu għat-traffiku tal-web:

  1. organiku 
  2. soċjali 
  3. Mħallsa 
  4. Riferiment 
  5. diretta 

Ejja nesploraw kull wieħed minn dawn ftit:

  1. Traffiku Organiku 

    Dan huwa traffiku li jasal għall-websajt tiegħek minn magni tat-tiftix bħall-Google. Meta tibni sit, il-magni tat-tiftix jindikaw (issib is-sit tiegħek) u jelenkawha fir-riżultati tagħhom, madankollu, is-sit tiegħek se jkun midfun mijiet jew saħansitra eluf ta 'paġni fil-fond fir-riżultati. Biex tilħaq ir-riżultati elużivi tal-ewwel paġna fuq il-magni tat-tiftix mhix biċċa xogħol faċli. Huwa jieħu ħin, flus u sforz. Dan il-proċess huwa magħruf bħala SEO (Search Engine Optimization) li probabilment smajt bih. Aħna mhux se nidħlu fil-fond tas-SEO peress li huwa lil hinn mill-ambitu ta 'din il-gwida. Jekk int serju dwar il-bini ta' negozju fit-tul u vijabbli li se jiġġenera ammonti kbar ta 'traffiku, allura SEO għandu jkun parti mill-istrateġija tiegħek . Sit ottimizzat tajjeb jista 'jipproduċi traffiku ta' kwalità eċċellenti, iżda ser ikollok bżonn tiddedika ammont sostanzjali ta 'riżorsi biex tikkompeti mas-siti li diġà qegħdin jikklassifikaw għall-ogħla termini ta' tfittxija għan-niche tiegħek.

  2. Social Media

    Żgur li m’għandniex bżonn nispjegaw x’inhi l-midja soċjali. Il-midja soċjali hija sors għani ta 'traffiku, iżda għal darb'oħra ser ikollok bżonn tinvesti ħafna ħin u sforz biex taħsad il-premjijiet tal-midja soċjali. Kemm jekk tagħżel Facebook, Twitter, Instagram, YouTube jew oħrajn, hemm tekniki u approċċi speċifiċi ħafna għal kull wieħed. Jista 'jkun qed jistaqsi għaliex insemmu YouTube. YouTube hija meqjusa bħala pjattaforma tal-midja soċjali u hija magna tat-tiftix... huh? Iva, YouTube hija meqjusa bħala magna tat-tiftix ukoll u hija t-tieni l-akbar wara Google (iva, Google hija proprjetarja ta' YouTube). Kuljum, miljuni ta’ nies iduru fuq YouTube biex ifittxu vidjows dwar is-suġġetti li jinteressawhom. B'dan imsemmi, simili għal SEO, għandek tkun qed tikkunsidra li żżid YouTube mal-istrateġija tal-marketing tiegħek.

  3. Traffiku Mħallas

    Meta tkun qed tibda bħala negozjant tas-CPA, it-traffiku imħallas huwa l-aktar arma qawwija fl-armament tal-kummerċjalizzazzjoni tiegħek. It-traffiku mħallas huwa eżatt kif jimplika l-isem; tixtri reklami biex tirreklama l-prodotti li tixtieq tippromwovi u s-siti li tixtri r-reklami fuqhom, l-utenti tagħhom ikklikkja fuq ir-reklami tiegħek u t-traffiku jasal għall-offerti tiegħek. Wieħed mill-aqwa u l-aktar sorsi ta’ traffiku mħallas magħruf huwa Google Ads (li qabel kien Google AdWords). Jekk tajt attenzjoni meta tfittex fuq Google, hemm riżultati fin-naħa ta' fuq nett tal-paġna b'kitba ħdejhom li tgħid "ad". Dak li jagħmel it-traffiku imħallas tant qawwi huwa li tista' tixgħel u titfih istantanjament.

    Għall-kuntrarju tat-traffiku organiku u soċjali tal-midja li jieħu xhur jew snin biex jinbena, tista 'twaqqaf kampanja mħallsa fuq kwalunkwe mill-eluf ta' netwerks tar-reklamar u magni tat-tiftix, u fi żmien ftit sigħat, tibda tara viżitaturi tas-sit tiegħek. . Filwaqt li t-traffiku imħallas inizjalment jista 'jkun għali, jista' wkoll jiffranka tagħbijiet ta 'flus fit-tul u jgħolli r-ROI tiegħek. Bil-kapaċità li tikseb it-traffiku daqshekk malajr, tagħtik il-ħila li tittestja u ttejjeb u tottimizza fuq il-fly.

    Eżempju kbir ta 'kif it-traffiku imħallas huwa l-ħabib tiegħek huwa meta trid tittestja niċċa u toffri. Bi traffiku mħallas, fi żmien ftit jiem, tista 'tittestja offerti multipli u tiddetermina liema minnhom se jaħdmu għalik. Fil-fatt, anki jekk qed tippjana li tiżviluppa strateġija ta 'SEO jew tal-midja soċjali, it-traffiku imħallas huwa għodda kbira biex tpoġġik fid-direzzjoni t-tajba.

    Ejja ngħidu li trid timxi r-rotta tas-SEO – it-tmexxija ta’ kampanja mħallsa fuq Google Ads tgħinek tidentifika kliem ewlieni li jaħdem u li le. Minħabba li s-SEO huwa strateġija fit-tul, l-aħħar ħaġa li trid tagħmel hu li tinvesti ħin u flus u tistenna 6 xhur biex is-sit tiegħek jilħaq il-paġna 1, biss biex tiskopri li ottimizzajt għat-termini ta 'tfittxija żbaljati. Approċċ simili jista 'jaħdem ma' reklami ta 'Facebook biex jagħtik idea ta' x'jista' jaħdem fuq pjattaformi tal-midja soċjali.

  4. Traffiku ta 'Riferiment 

    L-isem jgħid kollox. Traffiku ta 'riferiment ġej minn siti oħra. Dan is-sors ta 'traffiku jseħħ meta siti oħra jgħaqqdu ma' tiegħek. Li tiġġenera traffiku ta 'riferiment mhix proeza faċli u s-sit tiegħek jeħtieġ li jkun ta' kwalità għolja għal siti oħra li jridu jorbtu miegħek. Meta s-sit tiegħek isir magħruf sew jew sit ta 'awtorità (dan jieħu ammonti kbar ta' ħin u flus), websajts oħra jorbtu miegħek b'mod naturali. Tista 'tqassar il-proċess billi tersaq lejn l-aqwa siti u tħallashom għal backlinks għas-sit tiegħek, iżda l-aqwa siti jordnaw prezzijiet kbar biex jgħaqqdu jew jixtru spazju għar-riklam direttament minnhom.

  5. Traffiku Dirett 

    It-traffiku dirett huwa traffiku li jiġi direttament lejn is-sit tiegħek meta l-utenti jittajpjaw il-URL tiegħek fil-browser tagħhom. Dan it-tip ta 'traffiku jiżviluppa biss meta kellek sit għal bosta snin u bnew reputazzjoni. Eżempju ta 'dan huwa eBay jew Amazon.

Tħejji l-websajt tiegħek 

L-odds huma pjuttost tajbin int trid li jkollok il-websajt tiegħek stess, li għandu jkun fiha kontenut ta 'kwalità għolja li jżid il-valur lill-viżitaturi u min-naħa tiegħu, l-għan huwa li dawn ikklikkjaw fuq ir-reklami u l-links fuq is-sit tiegħek li mbagħad jieħdu lill-offerti u lil dawk li jirreklamaw li qed tippromwovi eċċ.

Jekk m'intix lest biex tmur ma 'websajt sħiħa meta tibda b'niċċa ġdida, allura għandek mill-inqas toħloq paġna ta' l-inżul waħda li ser tbiegħha lill-viżitaturi u ġġibhom ippumpjati biex jagħmlu l-pass li jmiss. Tkun xi tkun ir-rotta li tieħu, għandek bżonn tibni d-dehra, it-tħoss u l-kontenut madwar l-offerti li qed tippjana li tippromwovi. Iktar ma l-messaġġ tiegħek ikun iffokat, immirat u konsistenti ma 'l-offerta, iktar ikun tajjeb.

Illum, m'għandekx għalfejn tkun żviluppatur jew disinjatur biex ikollok websajt tajba u funzjonali. Hemm bosta servizzi magħrufa tal-bennej tas-siti li għandhom funzjonalità drag and drop. Waħda mill-aktar magħrufa hija Wix. Jekk m'għandek l-ebda għarfien f'dan il-qasam u lest li tinvesti ftit flus, allura tista 'tikri żviluppatur tal-web permezz ta' waħda mill-bosta websajts freelance u dawn jiggwidawk u jagħmlu x-xogħol iebes.

Marketing vs. Reklamar

Kunċett żbaljat komuni u żewġ termini li tant spiss jintużaw minflok xulxin huma Marketing u Reklamar. Filwaqt li jista 'jkollok it-tentazzjoni li taħseb li dawn huma l-istess, fil-fatt huma żewġ dixxiplini differenti iżda huma interkonnessi b'mod qawwi.

il Assoċjazzjoni Amerikana tal-Kummerċ jiddefinixxi l-kummerċjalizzazzjoni bħala l-proċess ta 'identifikazzjoni tal-ħtiġijiet tal-klijenti u tiddetermina kif l-aħjar jintlaħqu dawk il-ħtiġijiet. Min-naħa l-oħra, ir-reklamar huwa l-eżerċizzju li jippromwovi kumpanija u l-prodotti jew is-servizzi tagħha permezz ta’ diversi mezzi.

Essenzjalment, ir-reklamar huwa biss komponent tal-istampa akbar tal-kummerċ.

Hemm diversi modi kif is-sensara tal-kripto-muniti qed jilħqu s-swieq fil-mira tagħhom. Hawn huma xi eżempji:

CPA Marketing vs Affiliate Marketing

Żona kemmxejn griża li tista 'tikkawża konfużjoni kemm għal dawk li jibdew kif ukoll għal negozjaturi onlajn ta' esperjenza hija d-differenza bejn is-CPA Marketing u l-Marketing Affiljat. Filwaqt li ħafna mill-attivitajiet involuti fit-tnejn huma simili, hemm differenza li għandek tkun taf biha.

Is-CPA, kif għidna, tirrappreżenta l-Ispiża għal kull Azzjoni jew xi drabi anke msejħa Spiża għal kull Akkwist. Il-kummerċjalizzazzjoni tas-CPA tħallas kummissjoni għal azzjoni meħuda mir-riferiment li tista 'tkun sempliċi daqs li tissottometti indirizz tal-email, timla formola jew stħarriġ. It-tqegħid fis-suq tas-CPA mhux bilfors jirrikjedi li l-persuna tagħmel xirja għall-kummerċjant tas-CPA biex tikkwalifika għall-kummissjoni. Tipikament, il-kummissjoni CPA hija ħlas ta 'darba.

Min-naħa l-oħra, fil-Marketing Affiljat, teħtieġ li l-klijent potenzjali jagħmel xirja jew tranżazzjoni finanzjarja biex l-affiljat jaqla ’kummissjoni. Il-kummissjoni affiljata tista 'tkun kummissjoni CPA (ħlas ta' darba), jew sehem tad-dħul, jew ibridu tat-tnejn.

Ta 'min jinnota li l-linji bejn kummerċ CPA pur u Affiljat Marketing saru mċajpra matul is-snin, allura ma naħsibx iżżejjed u pjuttost iffoka fuq dak li għandek bżonn tagħmel biex taqla' kummissjonijiet.

Programm Affiljat vs Netwerk Affiljat vs Netwerk CPA 

Dan huwa qasam ieħor fejn l-affarijiet saru mċajpra matul is-snin, imma ejja nesploraw l-affarijiet biex noħolqu ftit iktar ċarezza.

Programm affiljat huwa tipikament proprjetà u mmexxi minn marka li trid tippromwovi l-prodotti u s-soluzzjonijiet tagħhom stess. Ma joffrux prodotti jew soluzzjonijiet minn kompetituri jew barra min-niċċa tagħhom.

Netwerk ta 'affiljat huwa bħal "suq" ta' prodotti minn ditti multipli u min jirreklama. In-netwerk jiffaċilita l-proċess bejn il-kummerċjanti affiljati u l-offerti tad-ditti/min jirreklama. In-netwerk tal-affiljati jimmaniġġja l-proċessi mal-affiljati, jipprovdi l-pjattaforma rilevanti ta 'traċċar u rappurtar tar-riferimenti, jipprovdi l-kollateral tal-kummerċjalizzazzjoni, jagħmel ħlasijiet ta' kummissjoni u aktar. Il-proċess huwa kompletament bla xkiel għall-konsumatur potenzjali. Netwerk affiljat tipikament huwa kumpanija indipendenti mid-ditti u l-prodotti li jirrappreżentaw u anke jkollhom offerti għal marki/reklamaturi kompetituri multipli. In-netwerk affiljat jista 'joffri diversi mudelli ta’ kummissjoni, kif deskritt aktar 'il fuq, u offerti CPA.

Netwerk CPA huwa simili għan-netwerk affiljat, iżda jipprovdu biss offerti tat-tip CPA.

Ħin biex Tagħmilha

Sa issa, għandu jkollok xi għarfien kbir biex tibda tagħmel l-affarijiet iseħħu. Fid-dinja tal-kummerċ affiljat u tas-CPA, negozjaturi ta 'suċċess huma dawk li jifformulaw pjan u jieħdu azzjoni. Ħafna negozjaturi onlajn għandhom ideat u ambizzjonijiet kbar, iżda meta jiġu biex jagħmlu x-xogħol iebes, huma sempliċement ma jsegwux, li mbagħad jirriżulta f'ebda kummissjonijiet miksuba u jabbandunaw l-għanijiet u l-ħolm tagħhom. M'għandekx għalfejn tqatta 'ġimgħat tagħmel riċerka u m'għandekx bżonn il-websajt perfetta biex iġġib il-ballun. Ibda u allura tista 'tweak, ittejjeb u lustrar waqt li titgħallem u taqla' xi kummissjonijiet.

Jekk int lest tibda taqla u titgħallem, Imbagħad Algo-Affiliates Għandha tkun fil-quċċata tal-lista tiegħek. Algo-Affiliates huwa CPA iffukat ħafna u professjonali Netwerk ta 'affiljat li joffri għażla ta’ niċeċ li jħallsu ħafna. Għandhom pjattaforma eċċezzjonalment intuwittiva li tagħtik aċċess għall-għodod kollha li għandek bżonn. Il-firxa estensiva ta’ materjali u lembut tal-kummerċjalizzazzjoni tagħhom, disponibbli f’ħafna lingwi biex jilħqu s-swieq globali, kollha ġew ottimizzati perfettament biex iwasslu konverżjonijiet eċċezzjonali u biex ipoġġu aktar kummissjonijiet fil-but tiegħek. It-tim tagħhom ta 'maniġers affiljati b'esperjenza huma ta' għajnuna, faċli u infurmati. Dan huwa netwerk CPA wieħed li kull negozjant għandu jikkunsidra.

 

X